Ozan Akbaş
2015'te ODTÜ Mimarlık Lisans Programı'nı tamamladıktan sonra, İstanbul'da işleriyle bilinen mimarlık ofislerinde, sektöre dair deneyim kazanarak, mimari detay, modelleme, ruhsat, uygulama projeleri gibi çizim üretimleri yaptı. Kadir Has Üniversitesi İleri Tasarım Araştırmaları yüksek lisans programında sosyal medya, gösteri toplumu, kültür ve meta üzerine tezini tamamlarken, bir yandan hem kurumsal kimlik, branding, websitesi tasarımı gibi alanlarda hem de iç mimarlık alanında freelance hizmetler vermekteydi. Bu esnada ve sonrasında yapı sektörüne özel danışmanlık hizmeti veren ve tamamı mimarlardan oluşan bir ekipte yer alarak yöneticilik pozisyonunda çalıştı. 2019 yılından beri kurucusu olduğu ODA Creative & Architecture markasıyla mimarlık, grafik tasarım ve dijital pazarlama alanlarında fiziksel mekandan dijital mekana uzanan bir spektrumda marka tasarım hizmeti vermekte. uparazzi Marka Editörü olarak da markanın dijital kanallarda etkin kalması, marka konumlaması ve pazarlama stratejileri üzerine çalışmalar yapmakta, uparazzi'nin dijital dünyada marka vizyonunu ve kalitesini yansıtarak var olmasına çalışmaktadır.